2- There we go...

1 oktober 2021 - Bergamo, Italië

There we go...                                                                              EIN – BGY

Jeetje ik moest op 30 september en 1 oktober toch nog meer doen dan verwacht.. cannot say I didn’t see this one coming maargoed de inhoud van de backpack ligt verspreid over mijn logeerkamer en parallel aan het boeken en plannen van Jordanië ben ik bezig geweest met het plannen van Nepal dus wat kan er misgaan op de laatste dag?

Oké ik blijk misschien een aantal afspraken vergeten te zijn en dus krijg ik een nieuwe droger die ik nog installeer, ik wacht nog op mijn gopro, powerbank en moest toch nog even naar de GGD voor mijn hoogtemedicijn wat ik ter voorbereiding voor mijn trekking in Nepal nodig ga hebben. Ik vertrok naar de GGD waar we eerst mijn reis – tot dusver- door namen. Oké. Service van de zaak? Uiteindelijk liep ik 1,5 uur later en 140€ lichter naar buiten met 4 vaccinaties en een recept voor mijn hoogtemedicijn wat ik op 1 oktober voor vertrek even op kon halen.

Hoppakee dat ik ook weer geregeld. Aangezien ik ons online nog aan moest melden bij de Jordaanse overheid, in moest checken, en achter mijn gecancelde vlucht naar Nepal aan moest gaan en nog enkele cadeaus voor sinterklaas en enkele speciale gelegenheden in mijn postvakje op het werk wilde leggen bleef er niet heel veel tijd over, maar dat voorkomt dat je niet weet wat je met je tijd zou moeten doen…

Had ik al verteld dat;

·       …mijn beste vriendinnetje de beschermmunt van haar oma meegegeven heeft om me veilig te houden?

·       …ik een cadeautje heb gekregen dat ik pas in Jordanië mag openen?

·       …ik met mijn ouders een afscheidsetentje heb gehad #hartje?

·       …mijn buurvrouw (dj) een travelplaylist heeft gemaakt voor als ik mijn eigen playlist beu ben (zou ze hier iets mee willen zeggen!?)

·       …dat ik lieve kaartjes heb gehad met lieve wensen van familie en vrienden?

·       … ik een verrassingsuitzwaaimoment heb gekregen van een vriend met een chocoladeletter als cadeau aangezien ik sinterklaas ga missen?

Op Eindhoven Airport stonden we dan, ready for take-off! Wat gesjouw en een wijntje later vertrokken we om 1645 uur naar Milaan waar we rond 1800 uur aankwamen. We namen de bus naar ons hotel – dat eigenlijk maar 1,3km lopen zou zijn als je over de snelweg zou lopen!

We genoten van Italië in een fantastisch restaurant –Le Stagione- met een heel aantal verrassingen van de chef. Om 2200 uur vertrokken we richting ons hotel voor een verfrissende douche en een korte nacht – aangezien de wekker om 0300 stond-.

BGYLuchthaven EINLe Stagioni

1. Sander:
    2 oktober 2021
    Hola Ladies❗️💃🏻💃🏼 Prachtige foto’s bij een heel mooi begin van een fantastische en onvoorspelbare reis! Ik wens jullie enorm veel plezier❗️🥳 Travel safe ☘️🛩🌎😘😘
  2. Anouk:
    14 oktober 2021